Mrv42 bu arada Şöyle de bir bilgi veriyim .. benim uçağım pazartesiydi pazar günü test yapmak için hastaneye gittim. pazar günü bütün labaratuvarlar kapalı olduğu için sonucum anca pazartesi akşamı çıkıyordu. benim de uçağım pazartesi sabahı ve testsiz asla uçağa almıyorlar başımdan aşağı kaynar sular döküldü ama öğrendim ki havalimanlarında da test olunuyormuş 1,5 saat içinde sonuç çıkıyormus bilginize eğer pazartesi günü uçuşunuz varsa cumartesi gününden yaptırın ne zaman çıkacağını öğrenin