ikiKudurukAnnesi Kızım 10 gün sonra 14 aylık olacak, 4 aylıkken kupelerini aldık fakat eczane, kuyumcular falan delmedi pandemi dolayısıyla daha yeni yeni eczaneler delmeye başlamış geçen hafta gittim kızın henüz küçük birkaç ay daha bekle dedi delmedi valla o an dinledim eczaci bayanı ciktim ama hala kararsızım deldirsem mi sorun yaşar mıyım diye. Kızım uykusu geldiğinde kulaklariyla çok oynuyor kendine zarar verir diye korkuyorum 🙄