aLmiSmomS Merhabalar 15 aylık olduk artık çatalla arada oynuyor batırmaya çalışıyor ama pek olmuyor alışması için ne yapmam gerek birde bardaktan asla içmek istemiyor nasıl alıştırabilirim
hunilimomm aLmiSmomS 1 yaşından beri çorba hariç herseyi kendi yiyor 2 yaşından sonra çorbayı da kendi yemeye başladı ona imkan tanıyın eline gore küçük çatal kaşık alın hatta pipetli bardaklar oluyor onları diyebilirsiniz biz öyle yaptık biraz etraf kirlenecek ama sonra oda alışıyor 😂 küçük küçük köfteler yapıp önüne koyabilirsiniz tam lokmalık
Lidya-t Sürekli kendi yemeye çalışsın verin eline döksün alamasın ama çabalasın . Biz 14 aylığız yoğurdu makarnayı , köfteyi sebze yemeklerini kendisi yiyor
hunilimomm aLmiSmomS o zaman daha küçük çatallar oluyor ya onlardan deneyin siz gösterin bak böyle felan diye başta yabancılık oluyor ama sonda alışıyor