Kizlar 10.5 aylik bebegim. Eskisi gibi olmasada sutum az cok var yine, ayni zamanda ek gida da aliyoruz.
Bu ara aklima geldi sizce devam sutu vermeli miyim ? ozellikle ise baslicam sagdigim sutler yetmeyebilir, devam sutune geceyim dedim gerci biberonda almadi ama 🥺