zeynepbalci Kzlar bebeğim sık besleniyor en geç 2 saate, emdikten biraz sonra veriyorum damlayı biraz bekliyorum sonrasında mama veriyorum ama yine de kusmasında biraz pembelik gibi var normal mi ya damlayı mı değiştirsem ? FERRUM kullanıyoruz
Eymencvk zeynepbalci kan damlası 1 saat önce yada sonra verilmeli onun dışında pembe kusma ile ilgili doktorunuza danışın 🥰
zeynepbalci homosapiens çünkü damlayı öylece çıkarmıyo yutuyo sonra mama yada memeden sonra kesik kesik olır ya onun rengi hafif pembe gibi oluyo ay çok açık yazdım kızma 😁😁🙈
zeynepbalci Eymencvk işte arası 1 saat olmadığı için çıkarıyo diye düşündüm ama belki de yanlış düşündüm
NeslihanGirgin Gizembickici bizde yeni 4 aylik olduk Dr.bizede sidefer verdi ama üstünde 4 derece saklayınız yaziyor siz nasıl yapıyorsunuz dolaba mi koyuyorsunuz
Eymencvk zeynepbalci zaten emilim için 1 saat ac kalcak yoksa bir işe yaramz damla siz yine doktra sorun 🌺
Rumeysaa9 Bizde beslenmeden yarim saat önce veriyorduk emdikten sonra kusuyordu hiç fayda etmemiş kanı düşük çıkıyor oceona basladik kusma sıkıntımız olmadi
Gizembickici NeslihanGirgin bazilari dolapta sakliyormus bazilari oda sicakliginda ben de anlamadim onu. İlk basta oda sicakliginda sakliyordum sonra dolaba koydum bende