Asyalpay Kızlar daha önce hiç olmazdı ama kaç gündür bebegim emerken çok terliyor bizdede oluyormu ??
Gokhangurbet58 Asyalpay canm kafasini üşütmüş sapka tak mutlaka gece yatirirken faln bnm oglumda oyle doktorumuza soyledim kafasini usuttugunu soyledi sapka tak dedi
tgc Asyalpay bnde koluma gymedigim penye tsortum vardı kesmiştim yaka kısmını her emzirmede koluma takardım bası tenine temas ednce daha cok teerliyor braz terlersedw normal ama yoruluyorlar malum.
gozdekanalici Anne teninden sıcaklık alıyor sanıtım ağız mendili denediniz mi kolunuz ve kafasının arasınaa