Benim bebeğim 5 aylık olacak 3 ayını doldurmadan saatte bir uyanmalara ve gece uykusuna geçerken zorlanmaya başlamıştık. Zaten gündüzleri ayağımdan hiç indirmeden sürekli sallayarak 30 dk zor uyuturdum 2 saate bir. Gündüz işkencesini geçtim saymıyorum bile. Ama geceleri eklenince tam eziyet oldu. Sinir sistemi denen bişey kalmadı. yaklaşık 2 buçuk aydır bu durumdayız 5 aylık olacak hala geçmedi. Sallamayı bıraktığım an bazen hemen uyanır bazen 10-15 dk bazen yarım saat sonra ama asla derin uykuya geçmez sürekli uyanır. Hiç de umudum yok geçmez diye düşünüyorum. Bir çaresi varmı bir yöntemi varmı onu da bilmiyorum beşiğinden almadığım sallamadığım zamanlar oldu, bir saate yakın aralıklarla ağladı bir iki gece denedik olmadı kabul etmiyor saçını okşuyorum ninni söylüyorum ama asla kabullenmiyor, biraz sakinleşip tekrar ağlamaya başlıyor. Uyumayan bir bebeğinin olması çok zor ve sabır gerektiren bir durum gerçekten..