Leylaa_ Dün 12 emzirdim sabah 6 da ağladı ben gece kalkıp emzirmiyorum kendisi acıktığı zaman ağlıyor uyanıyordum 25 günlükken öyle alıştırdım düne kadar saat 3 4 arası uyanıyordu bu gun 6 da uyandı 3 aydan sonra 4 ola 6 saat uyuyor biliyor biliyorum ama hemen olmasına şaşırdım sizlerde mi öylesiniz normal mi acaba böyle olması
BBBuse Leylaa_ bazen benim bebeğim de 5 6 saat kadar uyuyor acıkınca uyaniyorlarzaten doktor da uyusun yeter ki diyor :)
Cgnege44 Leylaa_ ah neguzel aman ellemeyin ben hata ettim hep uyandırdım emzirdim içim.rahat etmiyordu şimdi 19 aylık gece ellikere kalkar
1ana1bebe Leylaa_ o dönemde benimkide öyleydi ama şimdi 6 aylık son 1,5 aydır falan daha sık uyaniyorr kıymetini bil ve aralıksız uyuu sonra dış uyutmuyorrrr
CerenKurt9 Benim bebegim 1,5 aylik, gecen gece 00:30 1’e dogru uyudu sabah 6’da aciktigi icin uyandi aksam uyumadigi icin gece uyandirmadim acikinca kendisi uyandi oyle emzirdim hic bi sikinti olmadi
Cgnege44 Leylaa_ aynen öyle benim başlarda sarılık vardı hastanede yatış olduğu için onu atmam uxun sürdü ben gece uyandırıp uyandırıp durdum doktorum uyandırma desede dinlemedim cocouk güzel uyurdu ben kaldirirdjm ☺️ ah kafam ahhh .
Leylaa_ Cgnege44 yaa 😒😒 düzelir inşallah bende 25 günlük oldu hiç uyandırmadım doktor demişti iyi ki de öyle yapmışın
Alyatrd Leylaa_ bende doğduğundan beri hiç kendim uyandırmadım hep kendi uyandı ama ataktı dişlerdi derken o günleri mumla arıyorum 🙏🏼😑
Leylaa_ Emineygt Erken doğmuştu zaten masallah güzel alıyor 4600 en son 2 hafta sonra aylık kontrolümüz var
Alyatrd Leylaa_ valla benimde en son o kadar uyuduğunda 3 aylıktı sonra bidaha göremedik o günleri 😑😵💫