Musab34 canım normal biraz daha bekleyin derim genetik faktörüde unutmayın çok geriye düşmediği sürece vitaminde olsa takviye başlamayın. Vitaminlerin gereksiz kullanımıda iyi birşey değil hem karaciğeri yoruyor hemde uzun süre kullanımı kansere yatkınlık yapıyor. Eğer çok geriye düşerse doktorunuza danışarak argivit deneyebilirsiniz ki sorun olsaydı kontrollerinizde söylerlerdi