Keskeuyusamm cikileyta_yemeliyim ne kadar agresifsiniz ya. İnsanlar cevap yazmış, teşekkür etmek yerine hep bi atar gider. Onun kocası bakar senin ki bakamaz. Biz nereden bilelim. Kendi kocanı bize soruyorsun
tubist kac aylik en onemlisi o. eger ki 6-7 ayliktan buyukse bakar diye dusunuyorum. siz de ona bakabilecegini empoze edin. babalik da yedek ebeveynlik degil sonucta. anne neyse baba da odur. bu bir gorev degil, yapılması gereken diye düşünüyorum.
cikileyta_yemeliyim Keskeuyusamm yazılanları dikkatli okursanız teşekkür ettiğimi görürsünüz. Ama maalesef toplum olarak her şeyin sonuna bakıp yorum yapmaya çok meraklıyız. Sizin de ilginize ve cevabınıza teşekkür ederim
cikileyta_yemeliyim Cevaplar için teşekkür ederim kızlar. Eşim bakarım diyor zaten. Merak ettiğim benim durumumda olan anneler ne yapıyor, eşleri idare ediyor muydu. Herkes sağ olsun
Tatlisannedilekk cikileyta_yemeliyim yani eşinizi ve bebeğinizi siz daha iyi biliyorsunuz, oğlum 11aylık dışarı çıkmam gerektiğinde eşim bakabiliyor gayette güzel ilgileniyor
busrasilra14 cikileyta_yemeliyim benim esim olsa bakar ki benim bebegim daha 8 aylik ama bakar. Tamamen esinizle ilgili bir durum
badeniz cikileyta_yemeliyim Bende öğretmenim. Birisi okula, birisi kreşe gidiyor. Eşim çalıştığı içinde okullardan önce bakıcı vardı. Ancak bakma durumu olsa çok güzel bakardı. Ki çocukları bırakıp bir yerlere gittiğim çok olur. 🌸