Çok fazla ayrım yapmamak lazım eğer bebeğiniz gazlı bir bebekse zaten yemezseniz de gazlı olur. Ayırt etmeden her şeyden yiyin derim ben öyle yaptım şahsen. Hiçbir sıkıntı da yaşamadım. Çünkü yiyeceğiniz her besin sütten bebeğe geçecek vitamin ve minerallere sahip. Gaz olmaması için ekstra rezene içebilirsiniz bir de bir çay kaşığı kimyon yutabilirsiniz.