Annesiningozdesi çok geçmiş olsun öncelikle benim kızım olduğu için bilgim yok. Moalinii yuksek tutun emziriyrsanz sütünüz azalır . Şaşılık konusuna gelince öyle bir şey varsa tedavisi nasl olacak mis peki benim kızımın da bir tarafa bakarken bi gözü nornal diğeri içine dönük kaç kez söyledim ama aldırış edilmedi şimdi gözden bn de randevu alıp goturucm