Kızlar ek gıdaya geçeli 1 ayı geçti bebeğim 1 haftadır rahatsızdı ateşi vardı boğazı falan şişmişti dünden beri biraz iyi ateşi falan geçti.Hasta olduğu günden beri ek gıdaya zorlamadım ama bugün asla bir şey yediremiyorum kahvaltıda 1 kaşık yememiştir bile az önce irmikli meyveli muhallebi yaptım yemedi ağzını kitliyor.
Hastalığı da geçti sadece huysuzluk var zorlamak istemiyorum ama bir şeyde yemiyor ne yapmam lazım bu durumda?