Bebeğim 1 aylıkken sütüm bir anda kesildi. O gün çok stres yapmıştım. Gece bi damla bile gelmedi. Ertesi sabah tekrar gelmeye başladı. Şimdi aradan 15 gün geçti. Tekrar sütümün azaldığını hissediyorum. Sağdığımda bir yemek kaşığı kadar zor çıkıyo iki göğsümden toplam. Acaba artar mı? Neye göre azalıyor. Bebeğim 43 günlük. Başına gelen varsa yardımcı olabilir mi?