Merhaba arkadaşlar
Çekmeköy e yeni taşındım kızım ocak 2017 doğumlu anasınıfına kaydetmek istiyorum ama burdaki okul sürekli sorun çıkarıyor bu yıl 2016 doğumlular alınıyormuş ama e devlet e kızımın kayıt hakkı var görünüyor tecrübeli veli ve öğretmenlerimizden fikir rica ediyorum ne yapabilirim