1.5 aydır emziremiyorum, arada sağıp veriyorum 60 cıkan süt suan 20 cc ancak cıkıyor. Solda 2 sıkımlık var artık elimle deniyorum. Anne sütü girsin midesine diye direniyorum hala ama sütüm baya baya azaldı.
Anne çayları (3 çeşit anne sütü çayı aldım, yaptırdım), su, süt, ceviz bunları tüketiyorum ama tık yok. Biraz da beslenmeyle ilgili sıkıntılarım var. Bu da olumsuz etken biliyorum 😔
Var mı emzirememesine rağmen, sütü azalmış ve azken çoğalan? Oğlum suan 5 aylık 1 ay daha versem kardır benim için. Aslında 3.aydan itibaren azalmaya basladı, stresten dolayı o zamandan beri de düzelmedi maalesef. Bir de meme reddi eklenince.. 😔
Bestlak damla düşünüyorum bu aralar. Yorumları güzeldi. Hiç sütüm yoktu geldi gibisinden..
Bir el atın bana da lütfen . 🙏🙏