Tam 1 ay oldu 2.gribimiz önce 1 yaşındaki kızım oldu sonra bana geçti sonra eşime testler negatif 2 kere yaptık 2 gun önce kızım yine grip oldu şimdi bana bulasti eşimle hemen yatakları ayirdik sabah kalktı burnum akıyor dedi biz bu gribi nasıl atlaticaz bıktım artik