Aldığım beşik hem anne yanıda olabiliyor süslü özenerek aldım ama hiç kullanamadım henüz,bebeğimin henüz kırkı çıkmadı,beşiğe birkere yatırmıştm baktım çocuğun vücudunu ateş almış ,kenarları yüksek olduğu için pek hava almıyor oyüzden sıcak oluyor gibi geldi içim rahat etmedi ,çekyat da yatıyorum şimdi bebeğimi