BademsMam ben nezle olunca ilaç verir diye hiç doktora gitmedim. C vitamini takviyesi aldım eczacıya danışıp. Onun dışında bolca meyve, ıhlamur ve zencefilli çay. Bol bol sıvı aldım. Burnuma günde 1-2 kere tuzlu su yaptım. Aynı şekilde tuzlu ve karbonatlı suyla da gargara yapıyorum. Bir de mümkün olduğunca çok dinlenmek gerek. 1 haftaya tamamen geçiyor ben nezle olunca. İnşallah kolaycacık atlatırsınız. Bir de bebekle yakın temastayken mutlaka maske takın, hemen geçiyor bebeklere 😢