Tombikdonerartikcokpahali Annelerim normal mi 😥fiskirtarak kusuyor bazen dun iki kez ayni boyle kustu 😥 yediklerime de dikkat ediyorum
Zeynebakman Tombikdonerartikcokpahali Üstte kalsın. Doktora gidin bi bence. Beni doktorum 15 günlükken kontrole çağırmıştı. Siz de gittiniz mi 15 günlükken?
Hulyaemirasim Tombikdonerartikcokpahali doktora goturmenizde fayda var. Nettende baktim enfeksiyon yada anne sutunun yapisindan kaynakli olabilir diyor. Normalde beyaz gelr cnku fiskirarak kusuyorsa refluden olur normalde ama goturun doktora iciniz rahatlar en azindn
hayal24 Süt yapınızla ilgili de olabilir enfeksiyon da olabilir bence fotoğrafı takip eden çocuk hekimine atmanız daha sağlıklı olur
Tombikdonerartikcokpahali hayal24 Dunle beraber 3 kez oldu üst uste bugun önceleri de nadir yaptı 😥hic bir bilgim yokki hastaneye gotureyimmi
Tombikdonerartikcokpahali Zeynebakman Canm biz 7 günlükken gittik 7 gunkukken cagirdi normaldi herşey
Tombikdonerartikcokpahali Hulyaemirasim Beyaz bazen kusuyor bazende peynirimsi kusuyor 🤔ama bu cok farkli dunden bu yana 😥tesekkur ederim
hayal24 Her çocuk farklıdır fakat kızımda da olmuştu bu şekilde fışkırır tarzda kusma bizde süt alerjisi çıkmıştı mesela
Hulyaemirasim Tombikdonerartikcokpahali peynirimsi kusmasi vs onlar normal bebekler oyle kusuyor bazen yaradi sut derler hatta bzde kesik kesik peynirimsi kusmasi ama sari olmasi normalmi onu bi gorusun baglanin olmadi doktorunuza anlatn getir derse bi goturrsnz
hayal24 Tombikdonerartikcokpahali peynirimsi olması sindirilmiş süt olduğu için şuan aslında fışkırarak kusması daha önemli
hayal24 Süt rengi ilk aylar için sarı olabiliyor süt olgunlaştıkça beyazlaşıyor sağım yaptığım için biliyorum ilk aylarda sarıydı sütüm sonra beyaz oldu ama enfeksiyon var sa oda kusma rengini sarı yapar