EsraKerimm Merhaba arkadaşlar dünden beridir bebeğim kulagını kasıyor 5 aylık.yarın hastaneye götürebilirim.boyle bi sorun yaşayan var mı ateş hareketlerde azalma yok lütfen yaşayan yazsın menenjit asısı oldu korkuyorum kafamda bisürü sey
belinaybeyza EsraKerimm benim kizimda ayniydi disi cikti 😂 smdi ikinciyi cikarcak sanirim yne kulaklari cekistiryo
Minikbalinannesi EsraKerimm diş çıkacağı zaman kulakları ağrıyabilir ama ben bu şikayetle götürmüştüm doktora o zaman kulak enfeksiyonu çıkmıştı ihmal etmeyin bir an önce gösterin
Minnakkk EsraKerimm ben bu yüzden gittim enfeksıyon falan çıkmadı bazen bebekler huzursuz olduklarında bile kulaklarınla oynar dedi
EsraKerimm Oske götürdüm hiçbir sorun yok 🤷♀️ dişte değil dedi doktor ne oldu acaba su mu kaçtı kulagına bilemedim
__Balsurat__ EsraKerimm Benim oğlumda kasıyor uykusu geldiğinde eli kulağında ordan anlıyorum uyumak istediğini ama tecrübeli anneler diş olduğunda da kasıyor kulağını diyor
Essemine EsraKerimm eğer bir huysuzluğu yoksa kulaklarını keşfettiği için de yapıyor olabilir bebekler bir şey keşfettiğinde bir süre onu yapmaya devam ediyor