Veslekubra aynı aylarda bizde yaşadık doktora gidin mutlaka egzema çeşitleri oluyor ona göre krem yazıyor. Kızım yüzünde göz kapağında vardı . Doktor 6 ile 9 aya kadar sürebiliyor sonra kendiliğinden geçer dedi . O şekilde oldu da . Üzülmeyin geçici bir durum . Pamuklu giydirin içeriside çok sıcak olmasın . Mutlaka doktorunuza gidin ama