3 aylık bebeğim var sadece anne sütü alıyor ama sürekli ağlıyor özellikle akşamları ve geceleri bnde emzirmek istiyorum emerken resmen tepiniyor ve mememi olabildiği kadar sündürüyor resmen mememle kavga ediyor ve sinirleniyor bu zamana kadar hiç mama kullanmadım acaba aç olabilir mi ilk bebeğim bilemiyorum da bide uykuya çok geç dalıyor