Çok çok geçmiş olsun, dualarımız sizinle. Benim de sırtımda özellikle ve başımda çok ağrı vardı, koku kaybı yaşıyorum, ağrılarım geçti çok şükür sadece koku kaybı ve w hafif halsizlik kaldı. Eşim hiç semptom göstermedi çok şükür. Bebeğim de test yaptırmadan bir gün öncesinde huzursuzluğu çok artırmıştı ağrıları var diye düşündük teste gittiğimizde sadece bana test yaptılar pozitif çıkınca öyle ailece izolasyon sürecine girdik. Filyasyon ekip arayınca 112yi aradık eşim bebeğimi acile götürdü hafta sonu olduğu için çocuk doktoru yoktu, boğazına bakmışlar nefesini dinlemişler ve akciğer filmi çekmişler nezle gibi atlatıyor demiş doktor peditus diye bir şurup vermiş günde 3 kez kullanıyoruz. Ağlamaktan sanıyorum bebeğimin sesi çok kısıldı geceleri huzursuz hala ama iyiye gidiyor, ateşi ilk gün biraz çıkmıştı artık normal seviyelerde. Yani özetle doktor tavsiyesi ile bebeği daha sık emzirip biz de özellikle bol c vitamini ve bol beslenerek bağışıklığımızı artırmaya çalışıyoruz ve her geçen gün daha iyiye gidiyoruz. Kendinize dikkat edin bebişi bizim yerimize de sevin, psikolojinizi oldukça yüksek tutun, yalnız değilsiniz unutmayın.
-