Oğlum ateşli eşim işte.dünn gece doktora gittik.ates sürekli inip yükseliyor.evde tekim.kolu komşu akraba kimse yok civarda. Ve tlfnum bozuldu ,arama yapamıyorum.ateş ölçerin üzerine kustu oğlum.ve ateş ölçer bozuldu.dun oysaki yedek bir iki tane alalım diye konusmustum kocamla.banyodan çıkarken elimde bebekle düştüm.tales yaptım bebeğimi kurtardım ama popom ağrıyor.eczaneye gitmek için dışarı çıkacaktım.ates ölçer icin.dun gece anahtarımi arabada unutmusum.ve kala kaldım.bebegim titriyor.suya girdikce.esim geliyor eve.ama günüm nasıl geçti siz düşünün.midem de ağrılar😤