Seatib İhtiyacınız olmamasına rağmen 2 aylık bebeğinizi bırakıp 5 6 saatlik bir işte çalışır mısınız. Asgari ücret bile değil üstelik sigorta da yarım yatıyor.
Nane11 Seatib çok saçma soru ihtiyaç yoksa neden çalışayım sigorta yok maaş az bebeğim den ayrı kalmaktan baska ne faydası olacak
GiybetReis Seatib İhtiyacım yoksa çalışmam. Yani böyle bi düşüncede gelmez aklıma. Sizin neden geldi ki?
minnoscan Seatib valla ben o zamanlar mutfağa bile gitmek istemiyordum ayrı kalmamak için. İhtiyacı olmasa kimse çocuğundan ayrılmaz bence
GiybetReis Seatib Allah akıl fikir versin 😅 evde iş yapmamak için 2 aylık bebeyi bırakıp, dışarıda sigortasız 3 kuruş maaşla elalemin işini yapıyor🤦🏼♀️