Parmağımı örümcek soktu ellerimi yıkarken gördüm parmağımda kaşıntı var şu anlık şişlik kızarıklık yok ama kaşınıyor ve emziriyorum birşey olur diye korkuyorum . Doktora gitmek istiyorum ama eşim birşey olmaz diyor . Başına böyle birşey gelen var mı ?