Bebeğim 13 aylık etrafımdaki insanlar ısrarla artık süt içmesi gerektiğini soyluyo instagramda hastalanmayancocuk diye bı sayfayı takip ediyorum güzel şeyler paylasiyo beslenme ve diyet uzmanı kendisi süt kesinlikle çocuklarına icirmiyo ve tavsiye etmiyo söyledikleri bana mantıklı da geliyo internetten bakıyorum bir yasindan sonra cocogun dis kemik gelişimi için öneriyorlar bir türlü hangisinin doğru hangisinin yanlış olduğuna karar veremiyorum