Selam arkadaşlar, ben çalışıyorum iş yerinde 2 kez sağım yapiyorum. Makinem mamajoonun çift elektrikli olandan. Şimdi sorunum şu: sabah sutumu sagdigimda 120 CC çıkıyor. Öğleden sonra sagdigimda 70 CC civarında. Her seferinde 120 çıkması gerekmiyor mu? Bu mümkün müdür?
Makine mı bozuk yoksa benim sütüm mu azalıyor anlamadım. Bı fikriniz var mı?