Osmnn_457 ben diyetisyene gitme kararı aldım kendimi hazır hisseidnce ama. Şuan gidersem diyetisyenin verdiği şeyleri yapmıcam biliyorum ama kendimden artık çoook nefret ediyorum hiç bişey yakışmıyo o yüzden kıyafet bile almıyorum giyecek 2-3 şeyim var sürekli onları giyiyorum moralim çok bozuk bu ara canıma tak etti diyestisyen ile de konuştum haftaya başlayacağım inşallah