Vaveylaaa Benim bebeğim 1 aylık 10-15 dk da yarım saatte bir emmek istiyor. Çok yorucu oluyor. Bu durumu yaşayıp düzen sağlayan var mı aranızda? Ve uykularıda öyle 1 saat içinde 5-10 dk uyuyup uyanıyor. Çok garip bir bebek
e1if Vaveylaaa çok normal daha 1 aylık mış dünyaya adapte olmaya çalışıyor, sürekli emmek istemesi de çok kendini senşn kokunla senle temas ederek güvende hissediyor
Grbtbnbr Vaveylaaa ilk 3 ay hep emmek isterler. BolL bol bol emzir. Benimki şu an 5 aylık ilk zamanlar gece 3te uyanır uyumazdı . Ama zamanla kendiliğinden düzene girdi. Emzirmeye gelince hiç saate bakmıyorum hala. Bazen saatte bir bazen yarın saatte bir emziriyorum.
e1if Vaveylaaa benşm kızım 4 aylık az emdiği zaman 1 buçuk saate bir yine emiyordu, şimdi sütüm azaldığı için mamaya da başladık 3, 3.5saate bir acıkıyor şimdi
Vaveylaaa Grbtbnbr ama dışarıya nasıl çıkıyorsunuz? Ben 1 aydır hiç bir yere gidemedim ve emzirmekten sağım yapmayada fırsat olmuyor
Grbtbnbr Vaveylaaa dışarı çıktığımda bu saatler tabi uzuyor ama ben genelde emzirebilecegim ortamlara gidiyorum avmler. Emzirme odaları olan cafeler restaurantlar. Yani hayatı ona göre ayarlıyorum :)