Alpinyo bolge olarak tam gobek deligimin solunda hafif yumru hissediyorum,ayaktayken ve otururken cok hissetmiyorum. Cocuk kucagimdayken onden tutup tasirsam baski yapiyor net bi sekilde hissediyorum. Bide karin boslugumda sislik oluyor bazen sagim sisiyor bazen solum. Ama yatarken canim orda yani bariz hissediyorum. Ben ultrasonda cektirdim bisey yok dendi. Sizin nasıl simdi? Cevabiniz icin çok teşekkürler ☺️