Yeni doğum yaptım yazısı bebeğim 2 aylık ¾ aylık yazısını görünce nedense ohh biz atlattık oraları diyorum 🤣 7 ay 6 günlük oğlum bir daha çocuk yapmıycam çok kolay bir bebeğim var ama yine de çok zor kimseden yardım almadan büyütüyorum yeni doğum yaptım diyip oğlumdan küçük bebeği olan ailelere üzülüyorum valla 😀 ah ah diyorum benim de zor hala ama 2 saate bir beslemek zordu zombi gibiydim 🤦♀️ Allah sağlık versin bebişlere şimdi 1 yaşımızı dört gözle bekliyorum zaman çok hızlı akıyor