Benimde 36+5 te nst de kalp atışları aniden 60-70 lere düşmüştü acil doğuma aldılar bebeğim 3 gün küvezde kaldı ama benim doktorum bi hafta öncesinde ve doğum zamanının sabahında akciğer geliştirici iğne yaptırmıştı çok şükür kızım 2 aylık hiç bir sorun olmadı rabbim tüm bebişlere sağlık sıhhat versin inşallah 🙏🏻