zmerves Herkese iyi günler 👋🏻 Kampanya kızamık aşısı var 9.ay yaptırmak ister misiniz diye sordu ana sağlık? Ne düşünüyorsunuz yaptıranlar var mı? Gerekli mi sizce rutin aşı takvimi dışında yaptırmaya?