Deterjanhanim sabah 9 dan beri dışardayız bahçede kumla oynadık ordan eve gelip üstümüzü değiştirip avm ye gittik avm de kendini yerlere atıyor elimi tutmuyor herşeyi çekiştiriyor.Yemek yiyeceğiz tabaktakileri yere fırlatıyor tabi her süreç ağlamayla ordan parka geldik salıncakta birileri sıra bekliyoruz yine ağla, salıncağa bindik diğer salıncağa başkası binmesin ağla.Eve geldik yine ağla valla artık pes dedim