Merhabalar 🙌🏻 Bugün bebeğim kahvaltı etmek istemedi (8,5 aylık) 1 saat sonra “ne olur ne olmaz” diye aldığım, sevdiği tat olan yabanmersinli kaşık mamasından yapıp verdim ilk defa… Bayılarak yedi. İlk defa yediği için mi acaba dedim ama hiçbir şeyi bu kadar kaşık kaşık yememişti bu zamana kadar. Kaşık mamaları hakkındaki düşünceleriniz nelerdir vermeye devam mı etsem arada yemeği reddettiği zamanlar bilemedim…
Bir de süt mevzusu… Benim yeğenim bebekken 7-8 aylık (17 sene önce) bir kahvaltı karışımı yaparlardı annemler deli gibi yerdi. İçinde bebe bisküvisi, süt, yağlı peynir ve yumurta sarısı olurdu. Şimdi ise 1 yaş altı süt verilmemeli deniyor. Vermiyorum ben de ama bilemedim ne doğru ne yanlış 🤷🏼♀️