Nisa37sufu57 2 aylık bebegim var ve dışarı çıkmak istiyorum mamayla besleniyor cesaret edemiyorum bu durumda olanlar yardım edebilir mi 😊
Dandinidastana Nisa37sufu57 ne güzel işte hazırlığını yap termosa sıcak su koy al çık sana da iyi gelir bebişede.
Mnlannesi MerveAlaca67 ya kusura bakmayın birsey soracam benim bebeğim de 22 günluk ama çok sicriyorr çok endişeliyim sizdede oluyir muydu
Adaduygu Nisa37sufu57 kac saat cikacaksaniz eger azsa termosunuz yoksa mesela kaynar suyu biberonuna koyun yaniniza mama alin cikin hava alin ben cesaret edemedim sonra hic çıkamadık bi ara korkudan ama simdi hemen cikiyoruz iyi gekiyo baslayin yavas yavas havalar sogumadan
Milena11 Nisa37sufu57 sezeryan doğum yaptım ilkkez 3 günlüktü bebeğimle dışarı çıktım. Sonra baktım banada iyi geliyor hergün dışarı çıktık öyle yarım saat 1 saat de değil baya çıkınca 3 5 saat girmiyoruz eve 🙈 benimde bebeğim Mamayla besleniyor termos koyuyorum sıcak su iki biberon alıyorum yanıma. 3 saatte 1 besleniyor tekrar beslenen gerektiğinde temiz biberonu kullanıyorum. Hiç korkma bi kere çıkınca gerisi geliyor
Milena11 Nisa37sufu57 hiiiç korkma bebek bu ağlar ağlarsa alırsın kucağına pış pış bitti. Soğuksada sar sarmala valla bak şimdi eve girdim 😅 gündüz sıcaktı baya kısa kollu tulum giydirmiştim Akşam üzeri soğuyunca hemen üzerine alt üst takım yelek sardım battaniyeye koydum bebek arabasına mis gibi
MerveAlaca67 Mnlannesi hem de nasıl sıçrıyordu iki aylık oldu hala öyle normalmiş ama en ufak bir seste dokunuca falan hemen sıçrıyor uyanıyor alıştım artık ☺️
Edalikuzusu Nisa37sufu57 2 aylık bebekle 9 saat araba yolculuğu yaptık bi gece orduda kaldık sürekli dışarda gezdik on gün boyunca sürekli dışardaydık çok keyifliydi 😊 normalde hep ağlayan bebeğim o yolculuk sayesinde ağlamaları unuttu çok iyi geldi bize ❤️ Şimdi dışarı çıkmaya hiç korkmuyorum o yüzden
Aizat 2,5 aylık benegimle her gun çıkıyorum , bebekte alıştı artık , evde aglarken dışariya çıkınca susuyor 😀 ben de korkardim ama eşim hep derdi birşey olmaz hadı çıkalim aglarsa ben iygilenecem diye diye aliştik
Toprakaren Nisa37sufu57 termos al yanina ben evde bile öyle yapıyorum termosa suyu koyuyorum iyi oluyor ayrica ben daha ilk gunden çıkarmaya başladım valla alıştı dışarısını istiyor siz iyi dayanmışsınız
Minikmucize18 Peki emziren anneler dışarı çıktığında ne yapıyor nasıl nerde emziriyor🤔 mama vermeyen anneler
Poyrazc Minikmucize18 ben emzirme ortumu alıyorum yanıma 2 aylık bebegim yürüyüş se mesela baktım huysuzlaniyor mutlaka park oluyor mahalle aralarında falan oturup emziriyorum sonra bebek arabasına koyup devam ediyoruz arabayla gidersek zaten arabada emziriyorum
Basak0326 Minikmucize18 biz 2 buçuk aylığız ben emzirme önlüğüyle emziriyorum eşimle çıktıysam arabada onsuz zaten kardeşimle arkadaşımla açık alanlara parklara falan gidiyoruz kıyıda köşede