Kızlar oğluma oyun hamuru keçeli kalem defter parmak boya aldım.. Yorumlara bakarak. Oğlum 16 aylık. Artık oyuncakları ile oynamıyor. Ürünleri nasıl? Güvenilir mi? Kullanan var mı?
Birde mutfak seti aldım hani sulu çeşmeli olandan. Ayrıca tamir seti doktor seti felan.. Sizce oynar mı acaba? Bu aylar da oynayan bebişlerinz var mı bu oyuncaklarla?