Saripasa Kızlar merhaba bebeğim 4 günlük sarılık için şüphelenip gittiğimizde kan verdik ve 4.9 cıktı değer doktor normal dedi 4 gün sonra tekrar çagırdı sarılık değerleri nasıl oluyo yani kaç oldugunda korkmamız gerekir
Teemo07 Saripasa 17 sınır diye hatırlıyorum. 5 de en alt sınır zaten. Korkacak birşey yok. Bizde 11 le basladı 8 le devam etti 3 ay sonra tamamen bitti.
bayankitapkurdu Saripasa oğlum erken doğduğu İçin 14 te yatırmışlardı bizi. Ama normalde 17-18 diye biliyorum.