Maviyesil121212 Gizemert ilk 3 cümleniz ne kadar itici, lafın gelişi bezdim demiş diyebilir de.. uykusuzluktan bezmesinden daha doğal ne olabilir ? Abartmayın şu duyar kasma işini ya
Gizem61 Maviyesil121212 öyle inanki, bizde insanız ben iyi olursam evlatlarımla daha verimli zaman geçiriyorum. Uyku bedenimin ihtiyacı. Evladım iyiki var hatta 1 kızım daha var 🤲❣️
Gizem61 Gizemert canım emin ol dediklerinin fazlasını yapıyorum. Klavyeden yazmak çok kolay, 👍 siz mükemmel olursunuz. Düzgün okursan düzgün eleştirmesin ÇOCUKTAN BEZDİM diye bişey yazmamışım. Tamam
Gizemert Gizem61 valla hiç kimse mükemmel değil olamazsa. Klavyeden yazmak da kolay değil. Çocuktan bezdim yazmamışsınız da peki bezdiğin şey ney anlatın desem hep çocukla alakalı konuşacaksınız o zaman nasıl ben yanlış anlamış olabilirim bilemedim 🤷♀️
Gizem61 Gizemert mesela ev işi, mesela bitmek bilmeyen çamaşır, yemek derdi. Mesela kuaföre gidememek. Mesela uyku, yorgunluk tv izleyememek. Kendime zaman ayıramamk. En kötüsü eşim dışında TEK OLMAK.
Gizemert Gizem61 valla hanımefendi bunları dile getirmemişsiniz hiç. Benimki oldu 41 günlük hala aynı. Çocuk uyku nedir bilmiyor. Bezddiiimm aynen bu cümleyi kurup şimdide ev iş felan diyorsun anlamadığım doğrusu. Ben sizi yanlış anladıysam da kusura bakmayın