Kbragzlgn Merhaba arkadaslar, 2 aylık ikiz bebeklerim var. Sürekli yalanıp emmek istiyorlar. Bnde arada emzik verip idare edeyim diyorum. Ama ağızlarına sokunca mideleri bulanıyo gibi hareketler yapıyorlar. Ne yaparsam emzik tutarlar. Bana akıl verin 🙏💛
Sevdalianne Kbragzlgn belki kullamdiginiz emzik markanizi sevmemislerdir daha yumusak uçlu emzik deneyin. Benimde pglum almadi kizim avent ve oioi aldi ama sadece uykuya geciste istiyor gun icinde almiyor
EErva94 Kbragzlgn kıZım 3aylıkken emzik tutmaya başladı öncesinde oda istemiyordu miğdesi bulanıyordu sonra ısrarcı davranınca neyseki tutmaya başladı Philips avent kullanıyoruz
Nisa97 Benimde ikizler önceden tutmuyorlardı anne sütünden ekledim kesik kesin tuttular hatta bazen hiç tutmadılar sımdı üç aylık oldular tamamen emziğe alıştılar.Phlips avent kullanıyorum memnunum her markayı denedim bi bunu tuttular damaklı kullanmıyorum damaklı damaksız da ayırt ediyorlar