Liya61- Defnebelisinannesi teşekkür ederim 🙏🏼 Bu yorumlar karsısında içim rahatladı insan endiseleniyor elde deil
Liya61- Zehrabaysan benımkininde bence zamanj var elbet emekler herhal de yada direk yürücek emeklemicwk bakalım zaman
birrsorrumvarr Liya61- benim oğlum da altı ayına girdi sürünmeye başladı şimdi yedi aylık çok güzel emekliyor her yeri geziyor bir de koltuklara tutunup ayağa kalkıyor kendi kendine desteksiz oturup oyun oynuyor gerçekten bu çocuk beni çok şaşırtıyor 😅😅
birrsorrumvarr Liya61- hiç canını sıkma kimi çocuk yaşına kadar desteksiz oturamıyor yıkılıyor acelesi yok gerçekten benimki fıldır fıldır her yeri geziyor yürüşe ne yaparım bilmiyorum o kadar zor ki 😅😜
ShineThunder Liya61- her bebegin gelisimi farklidir lutfen kendinizi umeyin ancak sizin yerinizde olsam bebegime emekle egzersizleri yaptirirdim. Youtube uzerinden ulasabilirsini bu egzersizlere🥰