ikizkalpler Elosmm benim ikizlerim 31 haftalık 1350 ve 1500 gram doğmuşlardı. Şimdi 13.5 aylıklar dana kadar oldular bir gelişimsel problemleri yok şükür 🙏
bayankitapkurdu Elosmm oğlum 35.haftada 4 kilo doğdu. Erkenden farkedildiği için ciğer geliştirici yapılmıştı. Çok şükür bir geriliği yok. Herşeyi akranlarına göre aynı
Sulegorkem Elosmm 33+6 34 haftaya döndüğü saatlerde doğdu 3.115gr erken doğum riskim olduğu için çiğer geliştirici iğneleri yapılmıştı şu anda 3 yaşında gelişimi gayet iyi hatta çevremdeki 3 yaş çocuklarından ileri durumda konuşması el becerisi olarak
Epifenomen-gkc bayankitapkurdu hey maşallah Allah nazarlardan saklasın. 40a kadar kalsa 6 kilo olacakmış tosuncuk 🤭 benim kızım 36. Haftada 34e uyumlu 2600 doğdu
Hafsasmom_ 33 haftalık doğdu 1800 gr 🤭❤️ Kronolojik 6 buçuk aylık artık 4 gözle eliyle oyuncak falan tutmasını bekliyorum 🥲🤷♀️