Momstar Kızlar bebeğim 7.5 aylık ve kakasında iki defa kan geldi ama baya fazla geldi. Dr alerji den şüphe etti diyet verdi. Sizlerde de alerji olan bebeklerde aynı şekilde kan fazlamıydı. Açıkcası korktum acaba başka bir nedeni mi var diye😔
Almirayildiz Momstar 7 bucuk aylık diyorsun daha önceden kan gelmişmiydi yada o gün ilk defaa yedirdiğin bir sey mi yedirdin korkma gelebilir alerji kaynaklıysa benm kozımdan da heliyor makatta catlak yok demi kontrol ettimi
Nurse42 Momstar Evet geldi ama ben diyeti bozduktan sonra nokta şeklinde çok geldi peki kakada kandan başka belirtisi var mıydı mesela kusma huzursuzluk egzema falan
Ygtays Momstar kakasında mukus ve kan vardı, yüksek sesli yapıyordu kakasını. alerji den süphelenmistik bizde doktor rota virüs İcin test yapmıstı öyle bise cıkmadı 2 gün serum takıldı düzelmisti sonrasında simdi sorun yok cok sükür
Momstar Almirayildiz kontrol etti çatlak yok dedi çatlak olsa ip gibi kan gelir dedi sızma şeklinde bu baya fazlaydı. O gün farklı bişey yedirmedim Ogün ve öncesinde yoğurt yedirdim biraz fazla yedirdim ama bir kase kadar. Çok kabız zaten 3. 4 günde bir top top sert yapar bu defa 5 gün oldu yapmayınca fitil takarak yaptırdık
Almirayildiz Momstar alerjiden dolayı direncli kabızlık olmus olabilir süt ürünleri diyeti ile devam edin 15 gün vucudundan alerjisini anca atacak 15 gün sonunda diyette devam ettiginz halde hala geliyorsa farklı ürünleride kesmenizi istiyecektir
Momstar Almirayildiz açıkcası alerjiye bağlı olsa sevineceğim yani o raddedeyim başka bişey olmasında Allah korusun bağarsaklarla ilgili bir sorun vs.süt üsürnlerini yumurtayı kestik ki zaten yumurta 1 aydır vermiyorum ondan kaynaklı değil artık eminim. Ama yoğurt tan sonra oldu gerçi 6. Ayda yoğurt verdim hiç böyle şikayeti olmadı şimdi mi çıktı acaba alerjisi düşünmeden edemiyor insan
Momstar Nurse42 evet döküntüleri çoktu 1 aydır geçmedi hep isilik dedi gönderdiler sonra atopik oldu bazı yerlerde egzema oldu iki gündür baya geriledi coresatin krem kullandım yok denecek kadar azaldı. Kusma yok huzursuzluk sadece kaka yaparken acıyor sanırım onda ağlıyor
Nurse42 Momstar Egzemada varsa alerjiden olabilir alerji doktorunun takibinde ilerleyin daha doğru bilgi verirler size
2368 Ygtays alerji diyetş yapmadınız mu yani benşm kızımda da aynıları var yüzğmdedr sivilcelenme felan var alerji doktıruna götürücem
Ygtays 2368 öyle sivilcelenme olmadı da doktor bana diyet yapmamı söylemedi o yüzden yapmadım ben ama yumurta yogurt peynir Bi süre vermedim ne olur ne olmaz diye sonrasında dedigim gibi devam etmedi