7,5 aylık kızım geçen hafta ağzına lokma ek gıda sürmüyordu iki gündür de ek gıda yiyor emmek istemiyor. Bu zamana kadar mama da vermedim. Akşamdan beri zerre emmedi ya 😓 gece uyandı kaç kez aç biliyorum emzircem daha çok krize giriyor en son uyudu. Sabah yine teklif ettim ağzına almadan kendini geriye atıyor. Kahvaltı hazırladım löp löp yedi yeni tatlar keşfedince sütü mü beğenmez oldu noldu anlamadım ya. Sütüm azalcak diye korkuyorum 🥺