Bizim doktorumuz fışkırtarak kusmadığı sürece sorun yok dedi. Benim kızımda çok kusuyor hatta öyle günler oluyor ki kıyafeti kalmıyor. Emzirme pozisyonundan kaynaklı olabiliyormuş. Doktorum emzirdikten sonra hemen gazını alma, reflü yatağına yatır dedi. Öyle yapınca azaldı kusmalarımız çok şükür.