Kelebegimmmm benimde tam 19 aylık oğlum var 😂arada esiyor 2. Çocuk fikri😂sonra vaz geçiyorum ama eşim çok istiyor çevrem çok istiyor. Hatta bugün eşimin teyzesinin kaynanası getir getir kaynanan bakar hali yerindedir hılkı var dedi. Teyze ben baktım büyüttüm oğlumu benim halim yerinde değil benim hılkım yok anca oğluma yetiyorum dedim😂kaynanam dönüp evet o baktı büyüttü ama ikincisi olsa sende mutlaka yardım istersin dedi bana. Yani korkuyorum bakamayacam diye ama bi yandan istiyorum😂hayırlı olsun🥰