Prensesannesi38 Tüm ayları sayamıycam kızlarr siz en iyisi hangi mevsim yazın. benimki yaz bebesiii 😍🎈😹
elifineylulu Prensesannesi38 Yaz bebesi benimki de canım agustosta doğdu Ama o doğduğunda Kayseri çok soğuktu sanırsın Ekim Kasım’da doğdu 😂
betulahmethilmifatih Prensesannesi38 benim oglum yaz bebesi en sevdigim mayis 18 de dogdu kirki cikinca tam gezme havalariydi harikaydi
Fun Prensesannesi38 annesi gibi tam bir kış bebesi oyüzden extra mutluyum 😅 Şubat ayında karın tam ortasında doğurdum 😅♥️
Lonewolf Prensesannesi38 benim oğlum şubatta doğdu.Ben de kış mevsimini çok severim güzel bir tesadüf oldu😊
_elmaliturtam Prensesannesi38 kışın ama yaz gibiydi hava 27kasım 2020 10gunlukken dışarıda gezdiriyodum okadar gunesliydi ki ozamanlar 😊
UraSsmom Prensesannesi38 1 adet ilkbahar bebesi doğurdum şimdi 1 adet sonbahr bebesi yükleniyor 😂 Hangisi daha kolay bilmiyorum yaz çok iyiydi ama kışa hareketle ince biraz zordu, şimdi yaza doğru hareketlenecek 🤔