Rumeysamoms Arkadaşlar 4. Ay aşısını olduk 2 gün önce ateşlenmişti çok şükür bugün iyi ama sabah 7 de emdi o da zar zor 2-3 dakika emip bıraktı şuan saat 12.30 ne mama içti ne emdi uyuyor şuan endişeleniyorum
BirAlparslanAnnesi Rumeysamoms 3.aysa başlayıp 5.in başına kadar neredeyse devam eden bir atak dönemleri varkiiii Allah Allah illallah😂😂😂yemezler içmezler uyumazlar sürekli ağlarlar. Yani atak döneminde bebeğiniz sıkmayon canınızı ben bebeğimin o aylarda koskoca gün sadece toplamda 90 cc mama içtiğini bilirim 😏
Yaseminahmetlina Rumeysamoms 2 gün önce olduk 4. Ay aşısını merak etmeyin geçiyor iştahsızlığı. Dün akşamdan beri ağzını açmadı uyudu uyku arası anne sütü sağıp verdim halsizliğini aldı. Verebiliyorsunız bol bol anne sütü vermeye çalışın.
Yigitkerimsmom Rumeysamoms benim bebeg de 4 ay 16 günlük 3 buçuk aydan beri böyle durumu aşırı istahsiz en son kilo kontrolünde (4. Ay ) 7 kg 135 Gr idi gelişimi de durdu :(
Minnakelifinannesi Rumeysamoms benim hep öyle hic kendi isteğiyle emmedi bende hep uyutup yada mayistirip veriyorum baska türlü cok nadir
Rumeysamoms BirAlparslanAnnesi eyvah eyvah dediklernin hepsini yaşıyorum normalde gülüyor oynuyorken bianda bağırıyor halbuki çok iyi resmen koltuk altımda uyumak istiyor çocuk alıştırmadım da napayım kendimden ayırmıyorum artık
Rumeysamoms Yaseminahmetlina emmediği arada sağıp uykusunda biberonla vermeye çalışıyorum artık emiyor istiyor ama resmen yalıyor yavrum 😂
BirAlparslanAnnesi Yigitkerimsmom öyle düşünüp canınızı sıkmayın zaten 6 aydan sonra kg alımı yavaşlıyp ya bide sonradan toparlıyor bebekler
Rumeysamoms Yigitkerimsmom doktorumda dedi bende evhamlanmıştım her seferinde boy atacak aşırı kilo alacak diye bişey yok sağlıklı bebeğin demişti sıkma canını
Yaseminahmetlina Rumeysamoms gece emmeye üşeniyor benimki biberonla veriyorum tabi akış çok içiyor 🤣 içsinde tek